…»bli med på reisen»…

Denne våren er vi mange som skal gå en reise sammen. Noen av oss kaller seg kristne, og noen gjør det ikke. Det vi har felles er at vi ønsker å bli kjent med Jesus.

Gjennom boka «100 dager med Jesus» skal vi dag for dag gripe tak i noen spørsmål rundt personen Jesus:

Hvordan begynte det? Hva ville Han? Hva sa Han? Hva gjorde han? Hva hendte senere?

Boka er delt inn i korte tekster for hver dag i perioden. Hver uke har et tema og sin egen bibeltekst, og tanken er at du skal kunne leve deg inn i teksten og fordøye den gjennom uka.

Ha ikke hastverk når du leser boka, meningen er et kort stykke hver dag.

Mot slutten av hver dag er det formulert en åndelig øvelse. Det vil hjelpe deg til å fordype deg, og gi deg noe å reflektere over.

I Bykirken er det gudstjeneste hver søndag gjennom de 100 dagene. Der vil kommende ukes tema bli snakket om i talen. Du må ikke delta på gudstjenestene for å følge reisen gjennom 100 dagene,   men du er selvsagt velkommen!

100 dager med Jesus starter søndag 7. mars

Boka «100 dager med Jesus» får du kjøpt i Bykirken, på søndager før og etter gudstjenesten og ellers gjennom uka om du stikker innom oss i Træleborgveien 11.

Om du lurer på noe er det bare å ta kontakt med oss

Velkommen til å bli med på reisen!