Får du fullt skattefradragfradrag for dine gaver i 2014?

I år har du anledning til et skattefradrag på inntil 16.800 kr. for gaver til frivillige organisasjoner, herunder Bykirken. For ektefeller vil fradragsbeløpet utgjøre inntil 33.600 kr. til sammen.

Vi oppmuntrer alle til å se over sine giverbeløp, og eventuelt vurdere en ekstra gave på tampen av året slik at man kan få full uttelling og maksimalt skattefradrag. For å få fradrag må gaven være registrert på Bykirken sin konto 9481.11.16305 innen 31.12.2014.

Dersom du har krysset av for skattefradrag og oppgitt personnummer i forbindelse med registrering av avtalegiro, vil beløpet automatisk rapporteres inn. Om du gir utenom avtalegiro, eller om du er usikker på om du er registrert for skattefradrag kan du sende en e-post med ditt personnummer og adresse til post@bykirken.no.

Generell informasjon om givertjeneste og mulighet for kortbetaling og avtalegiro finner du på Gi en gave